tirsdag den 18. december 2012

Bedring på to fronter

Et par dage med fornuftig og regelmæssig kost tilsat et par liter væske har hjulpet på kroppen. I dag gik løbet langt bedre, selv om tempoet stadig lader meget tilbage at ønske. Det kigger jeg på i 2013. På den (meget) positive side mærker jeg ikke længere noget til anklen, så jeg er glad.

Et af triathlonverdenens allerstørste navne Chris McCormack deltager i Challenge Copenhagen 2013  Jeg har omtalt hans bog I´m here to win flere gange, fordi det er en af de bedste sportsbiografier, jeg har læst. Det er en bog om triathlon, men der er masser af tips at hente for udholdenhedsatleter som helhed. Via linket kan den købes for knap 200 kr. inkl. forsendelse. Bogen er på engelsk, men meget let læselig. Nu ved I, hvor jeg kan findes søndag d. 18. august: på tilskuerpladserne for CC :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar